Hírek, aktualitások
2015. 09. 27. 09:34 | Tábor

Spanyolországi beszámló

Spanyolországban ismét

Június 20-án egy csapat Kőrösis diák Spanyolország felé vette az irányt. Kora reggel indult a buszunk Szlovénián, Olaszországon és Franciaországon át. A 26 órás utazás és úti célunk elérése után, egyből a tengerpartra indultunk, ahol kipihentük a hosszú út fáradalmait. Második napunkon két helyre is elmentünk, először a katalánok legszebb zarándokhelyére Montserratba, ahol megnéztük a Fekete Madonnát és Barcelonába, ahol megnéztük Gaudi művét, a Sagrada Familiát. Az este folyamán pedig részt vettünk egy flamenco esten.  Bár a fellépő énekesnőnek kitartóan kellett unszolnia bennünket, végül felléptünk és énekeltünk a közönség nem kis örömére.  Megkóstoltuk a helyi gasztronómiai különlegességeket a tortilla de patatastól a pichosig sok finomságot. Az ezt követő két napon tanítás zajlott. La noche de San Juan (Szent Iván éj) estéjén a spanyolok tengerpartokon tábortüzet raknak. Szólnak a petárdák egész éjjel és persze tűzijátékban is gyönyörködhettünk. Csütörtökön egy 3 km-es sétát tettünk, csodálatos panoráma mellett Tossa de Mar-ba. Itt várost néztünk, jártunk a piacon. Ezt követően áthajókáztunk Lloret de Mar-ba, ahol kaptunk három óra szabadidőt. Ezt kihasználva rengeteg boltban jártunk. Mindezek után visszahajókáztunk a campingünkbe. Következő nap ismét Barcelonába utaztunk. Ellátogattunk a Camp Nouhoz, melynek nagyon sok Barca drukker örült, igaz köztünk vannak Real drukker is, de tisztelegtünk Kubala és az egykori arany csapat itt megfordult játékosai előtt. Ezek után a híres Las Ramblasra mentünk ahol bevásároltunk, a spanyolos diákok nem hagyhatták ki a nevezetes Mercado-t, azaz vásárcsarnokot sem.  Miután befejeztük a nézelődést és az időnk is lejárt, csapatostul ellátogattunk a Fuentes Montjuichoz szökőkúthoz ahol zene és fényjáték volt. Kimerülten, de sok élménnyel gazdagodva visszatértünk a szállásra. Szombaton Marinelandba, a csúszdaparkba látogattunk el. Delfin valamint fóka show, papagáj röptetés sok csúszda és remek emberek társaságában élveztük a napot. A hetünket egy utolsó spanyol órával zártuk. A haza utat a kalandoktól kimerülten végig aludtuk. Épségben hazaérkeztünk és boldogan folytatjuk a vakációt. Nagyon jól éreztük magunkat, hiszen ez egy életre szóló élmény volt. Sok új baráttal és rengeteg emlékkel gazdagodtunk.

(szerzők: Szekeres Rebeka, Tánczos Timi)