Hírek, aktualitások
2021. 10. 20. 11:40 | Eredményeink

Osztálykiránduláson a 9.C. osztály

A 9.c osztály új, induló osztályként a festői szépségű Zemplén hegység fővárosát, Sátoraljaújhelyet választotta uticéljául. A kicsit hosszú utazás megérte, mert a Rudabanyácskán fekvő Smaragdvölgy pihenőpark szépségei és a csodálatos környezet kárpótolt mindenért. A szálláshely elfoglalása után ebédeltünk, majd visszaindultunk a Zemplén kalandparkba, ahol szintén ért minket egy kellemetlen hír, miszerint a felújítások miatt, csak néhány élménylehetőséget próbálhattunk ki. Így egészen záróráig élvezhettük az ország leghosszabb és legélvezetesebb bobpályáját. Volt, aki a falmászásban próbálta ki magát. Vacsorára értünk vissza a szálláshelyre. Szabadon deríthettük fel a tó környékét, a park csodás helyeit. Sötétedés után tábortüzet gyújtottunk és ki szalonnát, ki habcukorkát sütögetett, meghitt énekelgetés, beszélgetés közepette.
Másnap ismét napfényes reggelre ébredtünk. Pazar reggeli után elindultunk a városba, ahol a Kazinczy Ferenc Múzeumot látogattuk meg. Fantasztikus idegenvezetés mellett, interaktív módon ismerhettük meg a város és környéke történetét, nevezetességeit, élővilágát.
Egy bőséges ebéddel készültünk fel az ugyancsak hosszú visszaútra. A vonaton mindenki kicsit elpilledve, teli élményekkel utazott hazafelé.
Ide egyszer vissza kell jönnünk!