Az iskola dolgozói

Budai Boglárka

Kisiskolásként is tisztában voltam azzal, hogy foglalkozásomat a matematika tudománya köré kívánom felépíteni, ugyanakkor ennek módját már nehezebb volt megtalálnom. Egy humán beállítottságú, német két tanítási nyelvű gimnáziumban érettségiztem. Biztos voltam benne, hogy egy idegen nyelv magabiztos elsajátítása nélkül a mai világban sokkal nehezebb boldogulni. A németeket jellemző életvidám kultúra, szorgalmas precizitás és a mindehhez tartozó lingvisztikai racionalitás tökéletesen ötvözhető a matematikai nézeteimmel, így már gimnazistaként ráleltem a két diszciplína harmóniájára. A Szegedi Tudományegyetem matematika alapszakán egy év után döntenem kellett, hogy milyen szakirányt válasszak. A „matematika-német szakos tanár” mellett köteleztem el magam.

A családomban – magamat és szüleimet is beleértve – kilenc tanár is van, közülük négyen még ma is gyakorolják a tanítást, így a döntésem talán nem is volt véletlen. Nem volt mindig könnyű pedagógus gyerekének lenni, mégis úgy láttam, hogy a szüleim szeretik a hivatásukat, szívesen járnak be a munkahelyükre, magabiztosan nevelgettek fel generációkat kicsiny szülőfalumban.

Mindig is tiszteltem tanáraim tudását, elhivatottságát, odaadását. Az egyetemen szerzett tapasztalatok alapján, majd a későbbi tanítási gyakorlatok során kialakult bennem az a meggyőződés, hogy ez lesz az én utam is. Így leltem meg azt a hivatást, amely minden nap új kihívást, meglepetést és motivációt tartogat számomra.

A diploma megszerzése után mindig is arra vágytam, hogy németül taníthassam a matematikát középiskolásoknak. Ezt a vágyamat teljesíti be a Kőrösi!

Tanított tantárgyak:

MatematikaNémet